Recenze ActivePresenter
Screencastify Recenze
Recenze Loom Screen Recorder
Recenze TinyTake
Ezvid Recenze
Recenze XRecorder

Recenze RecMaster: Snadné nahrávání obrazovky

Jste někdo, kdo často potřebuje nahrávat obrazovku počítače pro různé účely? V dnešní době je nezbytný spolehlivý nástroj pro nahrávání obrazovky. V tomhle Recenze RecMaster, podíváme se blíže na RecMaster, všestranný software pro nahrávání a snímání obrazovky navržený tak, aby nahrávání obrazovky bylo hračkou. Zdůrazníme jeho vlastnosti, klady a zápory, abychom vám pomohli rozhodnout, zda je to ten správný nástroj pro vaše potřeby. Pokračujte ve čtení tohoto průvodce, abyste se dozvěděli více o tomto všestranném softwaru pro nahrávání obrazovky!

Recenze RecMaster

Část 1. Co je RecMaster

RecMaster Screen Recorder

RecMaster je flexibilní software pro nahrávání obrazovky, který uživatelům umožňuje snadno zachytit obrazovky svého počítače. Tento nástroj nabízí několik funkcí pro vylepšení zážitku z nahrávání obrazovky. Umožňuje uživatelům zachytit aktivity na obrazovce v celých nebo vlastních oblastech. Obsahuje také další nástroje pro nahrávání, jako je herní režim, okno programu, webová kamera, sledování kurzoru a pouze zvuk.

Navíc nabízí vysoce kvalitní nahrávky s podporou více zdrojů, jako je systémový zvuk, vstup pro mikrofon a překrytí webové kamery. Obsahuje také plánování a nastavení úkolů, což uživatelům umožňuje plánovat a automatizovat nahrávání. Kromě toho nabízí vestavěný editor videa, který uživatelům umožňuje upravovat a komentovat své nahrávky pro profesionální a vylepšené výsledky.

PROS

• Obsahuje vestavěný editor videa.
  • Poskytuje různé režimy nahrávání.
  • Nabízí řadu přizpůsobitelných nastavení.
  • Podporuje nahrávání plánů a úkolů.
  • Umožňuje vysoce kvalitní záznam videa a zvuku.

CONS

• Omezuje bezplatného uživatele na 2minutový záznam.
  • Do bezplatných nahrávek vkládá vodoznak.
  • Jeho plná funkce je k dispozici pouze v placené verzi.

Část 2. Recenze RecMaster

Více režimů nahrávání: Podpora různých nahrávacích režimů RecMaster Screen Recorder zvyšuje jeho flexibilitu a použitelnost. Zahrnuje celou obrazovku, vlastní oblast, herní režim, okno programu, sledování kurzoru, webovou kameru a pouze zvuk. Není však nabízena funkce jako Phone Recorder, která uživatelům umožňuje zrcadlit displej telefonu na obrazovku počítače.

Plánované nahrávání: Pomocí funkce plánování softwaru mohou uživatelé nastavit spuštění a zastavení nahrávání v určených časech. Je to užitečné zejména pro nahrávání webinářů, živých přenosů nebo online kurzů. Tato funkce je však dostupná pouze pro uživatele Premium. Uživatelé také nemohou vypnout svůj počítač nebo ukončit program, jakmile je funkce aktivována.

Nástroje pro úpravu videa: Když si uživatelé stahují RecMaster, je také naplněn základními nástroji pro úpravu videa. Umožňuje uživatelům ořezávat a stříhat klipy, aby z jejich nahrávek odstranili nežádoucí obsah. Navíc podporuje přidávání titulků k přehrávanému videu. Nástroje pro úpravu videa v softwaru jsou však omezené, což není ideální pro složité úlohy úpravy videa.

Nástroje pro poznámky: funkce anotací jsou praktickým způsobem, jak přidat vysvětlení a zdůraznění nahrávek. Umožňuje uživatelům vkládat text, kreslit, tvary, čáry a šipky, aby byl jejich obsah srozumitelnější nebo poutavější. Nástroje pro anotaci však nemají štítky. Uživatelé se musí otestovat a seznámit se s každou ikonou, aby zvládli její funkci.

Část 3. 3 Alternativy RecMaster

Záznamník AnyMP4

Plošina: Windows, Mac

Záznamník AnyMP4

Mnoho programů pro nahrávání obrazovky dokáže snadno zachytit vaše aktivity na obrazovce, ale jsou s nimi spojeny problémy, jako jsou omezené funkce. Nicméně, jeden ze softwaru pro nahrávání obrazovky, který lze použít jako alternativu, je Záznamník AnyMP4. Jedná se o komplexní software pro nahrávání obrazovky, který nabízí mnoho funkcí podobných RecMaster.

Stažení zdarma Pro Windows

Bezpečné stahování

Stažení zdarma Pro MacOS

Bezpečné stahování

A co víc, AnyMP4 Screen Recorder nabízí různé jedinečné režimy nahrávání, včetně Video, Audio, Game, Webcam, Window a Phone Recorder. Umožňuje zachytit celou obrazovku, konkrétní okna nebo vlastní oblasti s rozlišením až 4K. Kromě toho podporuje vícenásobné nahrávání, což vám umožňuje zachytit aktivity na obrazovce, nahrávat zvuk ze systému a mikrofonu a přidávat překrytí webové kamery.

PROS

• Nabízí plánované nahrávání.
  • Slouží jako řešení záznamu 7v1.
  • Obsahuje vlastní vodoznaky na nahrávkách.
  • Je nabitý nástroji pro úpravu videa a anotaci.
  • Zahrnuje Screen Capture, Scrolling Window a Popup Menu Capture.

CONS

• Jedná se o placený software. Nabízí se však bezplatná zkušební verze.

OBS

Plošina: Windows, Mac, Linux

OBS Studio

Dalším nástrojem, který si můžete stáhnout jako alternativu RecMaster, je OBS. Jedná se o open-source software známý pro svou užitečnost při nahrávání obrazovky a živého vysílání. Nabízí několik funkcí, včetně více zdrojů nahrávání, přepínání scén v reálném čase a přizpůsobitelných nastavení. OBS je velmi oblíbený mezi hráči a profesionálními streamery pro jeho pokročilé možnosti, ale jeho rozhraní může být pro začátečníky složitější.

PROS

• Použití je zcela zdarma.
  • Je k dispozici na více platformách.
  • Nabízí možnosti přizpůsobení pro nahrávání a streamování.

CONS

• Má omezené funkce nahrávání.
  • Postrádá vestavěné nástroje pro úpravu videa.

Camtasia

Plošina: Windows, Mac

Camtasia od Techsmith

Také máme Camtasia. Jedná se o prémiový software pro nahrávání obrazovky a úpravu videa alternativu k RecMaster na Mac a Windows. Poskytuje výkonnou kombinaci funkcí nahrávání obrazovky a úprav videa. Uživatelé mohou nahrávat své obrazovky, přidávat zdroje z webové kamery a upravovat svá videa pomocí editoru vhodného pro začátečníky. Jedná se však o placený software, který nemusí být vhodný pro ty, kteří hledají bezplatné alternativy.

PROS

• Zahrnuje knihovnu předem navržených aktiv.
  • Poskytuje robustní nástroje pro úpravu videa a zvuku.
  • Nabízí komplexní funkce nahrávání obrazovky.

CONS

• Vyžaduje jednorázový nákup/měsíční předplatné.
  • Zabírá hodně místa na místním disku počítače.

Část 4. Často kladené otázky o RecMaster

Je RecMaster bezpečný?

ANO! Použití je bezpečné. Je to legitimní software pro nahrávání obrazovky vyvinutý renomovanou společností. Bezplatná zkušební verze softwaru však přichází s omezeními, jako je délka záznamu 2 minuty, nemožnost přístupu k některým funkcím, omezený přístup k nástrojům pro úpravy a poznámky a další.

Dá se RecMasteru věřit?

ANO! Může být důvěryhodný jako software pro nahrávání obrazovky. Má zkušenosti s poskytováním funkcí, které tvrdí, a mnoho uživatelů jej shledalo jako spolehlivý nástroj pro nahrávání obrazovky. Při jeho používání však můžete zjistit, že postrádá pokročilé funkce nahrávání. V takovém případě zvažte použití alternativ, jako je AnyMP4 Screen Recorder.

Je RecMaster lepší než OBS?

Záleží na potřebách a preferencích uživatele! RecMaster je placený software vhodný pro začátečníky. Je ideální pro ty, kteří hledají přímočaré nahrávání obrazovky s funkcemi úprav. Na druhé straně je OBS open-source a oblíbený mezi hráči a profesionálními streamery díky pokročilým možnostem přizpůsobení a funkcím živého vysílání.

Proč investovat do čističky vzduchu?

Zde naše cesta hodnocení RecMaster končí! RecMaster je funkčně bohaté řešení, které vyhovuje různým uživatelům, od začátečníků po profesionály. Jeho různé režimy nahrávání, možnosti plánování, úpravy videa a nástroje pro poznámky poskytují flexibilitu a pohodlí. Je však nezbytné zvážit kompromisy, jako je nutnost placené verze pro plnou funkčnost a absence pokročilých funkcí nahrávání. Pokud software neodpovídá vašim konkrétním potřebám nahrávání, je vaším řešením alternativa, jako je AnyMP4 Screen Recorder. Jeho pokročilé funkce nahrávání jistě splní vaše očekávání!

Co si myslíte o tomto příspěvku?

vynikající

Hodnocení: 4.9 / 5 (na základě hodnocení 632)