Greenshot Review: Vylepšete svůj pracovní postup snímání obrazovky

Greenshot je funkčně bohatý, open-source nástroj pro pořizování snímků obrazovky a anotací. Získal si oblibu mezi uživateli, kteří hledají všestranné řešení pro zachycení a vylepšení obrazu na obrazovkách svých počítačů. Díky několika režimům snímání a funkcím poznámek si klade za cíl zjednodušit proces vytváření, úpravy a sdílení snímků obrazovky. Tento Greenshot recenze prozkoumá klíčové funkce, klady a zápory softwaru. Tímto způsobem budete mít představu a určíte, zda je to ten správný nástroj pro vaše potřeby snímání obrazovky. Představíme také tři jedinečné alternativní nástroje, které mohou vyhovovat vašim požadavkům.

Greenshot recenze

Část 1. Co je Greenshot

Co je Greenshot? Je to lehký, open-source pořízení snímku obrazovky a anotační nástroj pro uživatele Windows. Jeho primární funkcí je přesně a snadno pořizovat snímky obrazovky vašeho počítače. Nabízí několik možností snímání, včetně konkrétních oblastí, celých oken, celých obrazovek a dokonce i posouvání oken.

Jakmile je snímek obrazovky pořízen, poskytuje různé nástroje pro poznámky, jako jsou tvary, šipky, čáry a zvýraznění, což vám umožní přidat kontext a zdůraznit konkrétní oblasti obrázku. Snímek obrazovky můžete exportovat několika způsoby: uložit jej do souboru, zkopírovat do schránky, odeslat na tiskárnu, přiložit k e-mailu, nahrát na weby pro sdílení fotografií a další.

PROS

• Může vytvářet snímky obrazovky v několika formátech.
  • Poskytuje různé možnosti pořizování snímků obrazovky.
  • Umožňuje jednu nebo více kláves jako zkratku.
  • Obsahuje základní nástroje pro úpravy a poznámky.
  • Může ukládat snímky obrazovky nebo je odesílat na jiné platformy.

CONS

• Chybí mu pokročilé editační nástroje.
  • Pro nováčky to může být složité.
  • Nenabízí jiné funkce kromě snímků obrazovky.

Část 2. Greenshot Review

1. Variace zachycení obrazovky

Variace snímání obrazovky

Variace snímání obrazovky Greenshotu je jednou z jeho výjimečných funkcí. Můžete bez námahy pořizovat snímky celých obrazovek počítačů nebo konkrétních oblastí zájmu, ať už jde o jediné okno aplikace, vybranou oblast nebo dokonce dlouhou webovou stránku. Tento nástroj je však omezen pouze na snímání obrazovky. Nenabízí další funkce, jako je nahrávání obrazovky.

2. Nástroje pro poznámky

Nástroje pro poznámky

Editor obrázků Greenshot je sada s nástroji pro poznámky, které vám umožní přidat kontext a jasnost snímkům obrazovky. Nabízí různé nástroje, včetně textu, rámečků, tvarů, šipek, zvýraznění a kreslení od ruky. Tyto nástroje však nemají názvy, což pro vás může být složité a vyžaduje znalost. Než budete znát jejich funkce, musíte je nejprve vyzkoušet.

3. Přizpůsobitelné klávesové zkratky

Přizpůsobitelné klávesové zkratky

Funkce přizpůsobitelných klávesových zkratek aplikace Greenshot vám umožňuje definovat preferované klávesové zkratky pro pořizování snímků obrazovky. To znamená, že můžete spouštět snímky obrazovky jednoduchou kombinací kláves. To však může vést ke konfliktům se stávajícími klávesovými zkratkami v jiných aplikacích nebo dokonce v rámci operačního systému Windows.

4. Rychlé úpravy

Rychlá úprava

Rychlá editační funkce nástroje Greenshot stříhání šetří uživatelům čas. Po pořízení snímku obrazovky můžete okamžitě provádět základní úpravy a úpravy přímo v aplikaci. Rychlé úpravy softwaru však nemusí být ideální pro složité projekty zahrnující více obrázků nebo složité požadavky na úpravy.

Část 3. 3 Greenshot Alternativy

• Greenshot
  • Greenshot
  • Záznamník AnyMP4
  • ShareX
  • Snagit
Plošina Cena Screen capture Záznam videa Nástroje pro poznámky Nástroje pro poznámky
Windows Zdarma
Windows, Mac Zdarma a placené Screen Capture, Scrolling Capture, Popup Menu Capture Záznam videa, zvuku, webové kamery, oken, her a telefonu Box, Arrow, Text, Blur, Image a další
Windows Zdarma
Windows, Mac Zdarma a placené

Záznamník AnyMP4

Záznamník AnyMP4

Pokud hledáte software pro snímání obrazovky s pokročilými nástroji a funkcemi, můžete se obrátit na Záznamník AnyMP4. Je to dokonalá náhrada za Greenshot, která vám umožňuje zachytit aktivity na obrazovce, nahrávat videa a pořizovat snímky obrazovky. Podporuje různé možnosti snímání obrazovky, včetně snímání obrazovky, rolování okna a dokonce snímání popup menu.

Kromě toho je AnyMP4 Screen Recorder naplněn anotačními nástroji, které vám umožňují přidávat rámečky, texty, popisky, obrázky, nálepky a dokonce rozmazávat důvěrné detaily nebo prvky. Před zahájením činnosti snímku obrazovky můžete nakonfigurovat a vybrat požadovaný výstupní formát. A co víc, poskytuje výkonné režimy nahrávání, včetně Video, Hra, Telefon a další.

PROS

• Nabízí různé možnosti snímání obrazovky.
  • Nabízí sedm jedinečných, všestranných režimů nahrávání